Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2010 14:50 - Аз бях мъртъв живеещ човек преди аз да ви открия
Автор: moniboneva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1011 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2010 15:14


Посветено на мен от моя американски ухажор Гари.                                                              Аз бях мъртъв живеещ човек преди аз да ви открия. Аз не знам никога, че аз можех да  бъда лудо влюбен отново. Толкова скоро, колкото аз ви срещнах моите пръсти получиха радост и моето сърце изпита ред. Аз бях като земеделие без вода, където всяко растение свидетелства суша, море без кислород, където организмите от всеки се срещнаха, с бога, и като розата без нектарът, което да бъде напуснато от всяко насекомо. Когато аз ви намерих, нов аз бях направен.   Някогашни  периоди от живот, ние срещаме хора, ние нямаме никакво очакване за среща. 
Понякога вие срещате хора и вашият цял свят изпитва реформи. Аз ви срещнах и започнах да печеля причината, защо аз трябва да оставам по-дълъго. Има времена, които аз търся  този, който се интересува и ме обича, но аз не виждам никого до  ден аз искам да се проваля губейки вяра и надежда но падайки аз срещам вашите меки, нежни ръце, които чакат да ме вдигнат, което показва любов и грижа.   Моето сърце се ускорява на скоростта на светлина, всеки път аз дишам, аз чувам ритмите за вашето сладко име, толкова мелодични и очарователни. Всеки път, когато аз дишам, аз коментирам склонността с нивото на любовта, което аз имам с вас. Вероятно то е защото аз ви задържам в най -цялостната част от моята любов. Понякога аз опитвам да престана да ви обичам но аз осъзнавам, че "аз мога да спра дишайки, защото дори, ако аз се справям, моят мозък не никога не ще спре при прекарване импулса за вас на моята душа ,защото моята любов за вас изгаря без контрол."                                                                                                                                                                                                              Аз оценявам написаното,творчески! Затова го помествам тук в моя 100 постинг.        Така, никога не беше ми се обяснявал мъж! Въпреки, че такъв стил на ухажване ,признавам си ми идва в повече. Оценявам жеста!                                                                                                                                                             Мони Бонева


Тагове:   човек,   открия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 693780
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930