Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2010 01:35 - Що за възгледи имам?
Автор: moniboneva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 796 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2010 01:41



Пиша тук ,толкова различни постинги.Естествено го правя от своя гледна точка ,няма как да бъде по друг начин! Но се стремя да споделям и чужди мнения; да качвам статии които са някакво пояснение.Знам, обаче че не става ясно какви са ми възгледите. Ние живеем в регион, където бушуват ,крайни страсти и емоции.Всички си знаем какво представляват Балканите.Не ме допада да употребявам шаблони ,затова няма да използвам определението за този регион.Тук времената и най-вече хората ,колкото и да се променят винаги заемат, крайни позиции.Аз доколкото съм уравновесен човек се стремя към балансирани позиции.Като дама се опитвам да не съм превзета но и без излишна скромност сe устремявам към това което ми е нужно. Баланса се постига най-трудно, затова не винаги успявам! Но се придържам към някаква да я наречем- идеална среда.В нашият регион за това са нужни изморяващи  усилия, дори ако натурата ти е такава.Защото нищо не е в равновесие, всички клонят към своите крайности.Това не ми допада! Но се настройвам така, че и да не ми пречи. Не оставям възгледите ми да са  плаващи. Имам свои виждания и желания! По скоро съм склона да уважавам мнението на много, различни хора /от мен самата/ ,стига да виждам смисъл или логика в техните мнения.Дори и да няма такива логика,понякога неочакваното решение идва от най-неочаквано място, достатъчно е да си отворен за него да го възприемеш.Затова изобщо не са важни за мен ,възгледите на хората! Важно е коя тяхна идея ,може да се използва по предназначение ,всичко друго минава и заминава, като мираж през пустиня.Доколкото това е американско качество а не българско, представа си нямам ,как се е появило у мен! Всъщност те и американците не го владеят, съвсем добре.По скоро се учат на него.От някъде съм го попила, неусетно.Може и винаги да съм го имала.У нас в България обаче, това не носи дивиденти.Мен изобщо не ме притеснява това, защото има ли воля за нещо полезно и дивиденти се намират:)

Мони Бонева


Тагове:   възгледи,


Гласувай:
0



1. pumona - Рационално мислене ли се нарича?!
06.06.2010 01:58
Незнам! Може би трябва да конкретизираш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 693846
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930