Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2019 14:51 - Към читателите ми!
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 1440 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 14.03.2019 15:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте приятели!Дълго време, почти година не съм писала в блога си. Това не означава, че съм го забравила или няма какво да ви напиша. В никакъв случай тишината не се дължи на  застой, точно обратното. Бурни събития и в личен план, и извън мен,отпращаха ме в различни посоки.Но крайно време е да систаматизирам натрупаното като впечатления и открития и да започна да ги качвам в блога си, за да го споделя с вас.Осъзнах, че ако си достигнал до някакви истини сам /или в група/ не бива да ги пазиш, само за себе си!Въпреки ,че те   са твое или ваше общо достижение. Да, дават ти предимство пред другите на моменти, но сами по себе си не донасят за напредък в околният свят.Не изменят света, не водя до еволюция.Ако ги споделиш си като орач който хвърля семена в почвата. Някой ще се хванат, а други не. Но променяш околният пейзаж.За напредък не със сигурна, дали ще могат да допринесът силно казано е. Убедена съм обаче ,че си струва да споделя ,дори само заради това да изостря сетивата ви!Самата аз един ден ще мога да кажа: ето там и там, това съм го написала,отпреди и още оттогава съм го знаела, всичко това което вие сега ми съобщавате, като новост.Темите за които ще пиша са различни от сегашната ми работа, като свободен журналист. Работя по коментари на политическа тематика. А няма нищо по старо от днешните новини. Утре те вече няма да са актуални,макар последиците от тях да продължават дълго,дълго след тяхното отшумяване като новина.Може би, ще кача и политически анализи но искрено ви го казвам, това е най-нетрайното което може да поднесеш на читателите си. Политическата обстановка е променлива във времето в сравнение с всичко останало.Освен това, има скрити зад пропагандата реалности, недостъпна за всеки информация. Както се казва на политически език какво се случва в кухнята-въобще не знаем . Факти които не се изнасят публично и не знаем за тях, можем само да гадаем ,даже и това не в някой случаи не бихме могли да си позволим. Защото целта е да има елементи на изненада,поне що се отнася до надпреварата във въоръжаването.Превъзходство не се постига с изнасяне на факти на показ! Колкото до дипломацията тя е с неписани правила, спазва се етикети, протоколи, като и при нея също има непредвидими развръзки които убягват,дори на  най-опитните политически анализатори.Имайте предвид, че четвъртата  власт не е длъжна по закон да ви казва   истината и само истината -дори не говоря за фалшивите новини.Напротив, стремят се да ви придърпат към един или друг ""лагер"".Темите ми са свързани със загадки от полета на Гагарин и неговата катастрофа до това, какво ще е бъдещето./ Наскоро 9 Март се навършиха 85 г от рождението му,а на 27 Март ще се навършат 41 г от трагичната катастрофа./Дали Гагарин е летял в космоса.Как и защо се е случила, фаталната катастрофа с Ми15 УТИ.Ще пиша на теми машина на времето, възможно ли е пътуване във време и пространство. Дали наши съвременници ще доживеят до осъществяването на времеви полети.Теми за нашата планета и опазаването и; Лечителство и природолечение. Темите ще са такива над които съм посветила доста време да ги изучавам, главно за себе си.  Защо да не споделя с вас моите достижения.Както и достиженията на моите, така да ги нарека учители и приятели.Истините които съм открила, базирани на факти, анализирайки ги съпоставяйки ги с други, като съм се стремяла да избягвам пристрастия, предпочитания, предразсъдъци и всичко което може да изопачи истината, да ни я представи удобна за някого или дори удобна за времето в което живеем. Истината трябва да я търсите непрестанно, защото всяко време я прекарва през своите представи и разбирания!Истината е нагласена удобно за властта,откакто свят светува. Те я използват в аспектите и за пропагандиране на своите политически цел и идеи. Опитват се да промиват мозъците на младото поколение,като изкривяват реалността, но помнете, че всичко това е фатално за човечеството.Не може да не бъде лошо, щом е базирано на измама.Забавя хода на човешката история, вкарава я в тупик за векове. До развитие и положителни резултати,както и до всичко добро, води съвестното проследяване на реалността и фактите от заобикалящият ни свят, такъв какъвто е или може да е той; за да прогледнем за него!За да се случи това, трябва да разчупим рамките на ограничението.За мнозина, доброто и истината- това е Бог. Нека така да бъде,ако ще гледаме от духовно измерение на света около нас.За други истината е в науката,това е много разумо и земно възприятие ,но науката все още не обяснява всичко,защото тя е в някакъв етап на развитието си.Трети, предпочитат да обединяват и двете духовната и материалната обосновка на света като твърдят, че основоположник е Вселенския разум. Физикът Алберт Айнщайн е роден на днешната дата 14 Март 1879 г.И  той също вярва в Бог с научен извод, че Вселената би следвало да е разумен творец. Това аз няма се впускам да го доказвам или отричам, защото не съм теолог.В моите теми няма да опровергавам или утвърждавам, вярванията на хората.Те могат да бъдат четени, както от хора които са вярващи и представители на различни религии, така и от атеисти и хора които са водени от научни търсения.В моят мироглед няма противопоставяне между едните и други ,затова и не влизам в спорове не подбирам аудитория от едините, или другите.Едните са духовни и вярващи;другите са материалисти искат научни доказателства,двете групи еднакво горещо желаят да откриват истината за живота и околният свят.А аз това правя, разкривам някой загадки прокарвам път през нищото -което е най-трудното в нашият свят да пробиваш нов път!За него трябва да си или много смел и дързък откривател ,или луд гений!Дано съм от първата категория на нормалните, дръзки откриватели, понеже втората на гениите, винаги имат по-тежка съдба . Благодаря за времето което ми отделихте!Очаквайте интересни постинги, съвсем скоро.



Гласувай:
0



1. morskipesni - Намеквате за разни работи, дето (не) се били случили- или щели да се случат.
14.03.2019 16:32
Тия теми са в мнозинството си интернет масали и едва ли от тях може да се извлече нещо. Аз лично не желая да се случва повече нищо, като гледам последствията от случилото се. А, не съвсем- иска ми се да доживея времето без автомобили и пластмаси. Желая също така да се спрат полетите в Космоса. Ще се постарая в чакането максимално и без ограничения!
цитирай
2. moniboneva - всичко се свежда до варианти. едни ще се случат,а други не!
14.03.2019 21:36
Странно ,но желанието ти ще се сбъдне!Мислех ,че никой няма да го разбере. Полетите в космоса скоро ще се преустановят. Дали това ще е за добро-не знам. Времето ще покаже!Колкото по скъпо струва осъществяването на полетите в Космоса, толкова по рядко ще ги пускат.Дори проекта за кацане на Марс,вероятно ще се отложи за неопределено време.Твърде скъп е!Вместо тях ще се заложи на междупространствени и времеви премествания, телепортация.Или поне ще се експериментира в тази посока.Освен,че не са толкова скъпи са и значително по приложими.На пластмасите ще им се намери, природно чист заместител. В тази посока се работи и ще го доживеем.Автомобилите и аз ги ненавиждам, но на този етап, електромобилите още са изпитват не са за широка употреба.Те биха могли да се движат около орбитата на земята. Човечеството в откритият космос не е пътувало. То е като новоизлюпено пиленце, подало се извън черупката си.Към открития космос се изпращат сонди за проби и снимки, като не при всички мисията приключва успешно. Бъди спокоен желанията ти са част от близкото бъдеще до 20 г!Единствен проблем ще бъде, ако се наложи бързо да напуснем нашата планета, поради вътрешни или външни фактори. Тогава проекти като този за колонизация на Марс, биха оправдали средствата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 693664
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930