Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2010 14:23 - Моят Видовден
Автор: moniboneva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 676 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.06.2010 14:31


Утре е Видов ден!  Когато боговете искали да накажат някого му изпълнявали, всичките желания! Не пиша това за успокоение на онези които НЕ са си постигнали, целите си в живота. Искам да ги вразумя да си помислят ,дали не изтърват по този начин, възможности от които ще са по доволни?!Тоест, дали не бягат сами от късмета си...? Може би ако не бяха заслепени от някаква цел, живота им щеше да  донесе ,повече удволетворение. Аз съм или по скоро бях ,много целенасочена личност. Фанатично гонех, своите цели и ги постигнах със същия фанатизъм- за да открия ,че малко от тези неща са си заслужавали да им се посветя. Човек амбициозен, каквато бях аз откри, че.... "живота е изцяло импровизиран"! "И какъв ще е той зависи от изборите които ще направим. " Каза ми го мъдро ,една от моите, за воалирани цели.За конкретният случай целта ми можеше да говори, дори  получи  титлата СЪР. Но сър се оказа лейди ,както се случва, често на Албиона:) И постигнатите практични цели, потвърдиха същия извод. Изборът който правим в живота дори за ежедневните житейски неща, изгражда съдбата ни! Замислих се над това едва когато се оказах ,сгодена за англичанин.Той бе далеч по невзрачен и обикновен от СЪР но беше редовен и нормален, шансът който сам кацна на рамото ми! Импровизацията:) Аз вече не знаех кой е верният пътя в неведомните ,житейски импровизации?! Ние не знаем предварително, какви предизвикателства и препятствия ни очакват. Не знаем кои взаимоотношения ще се окажат, важни и кои не са до там от значение.За мен е трудно да съм без цели въпреки, че това е далеч по лесният вариант.Мотивацията да  гониш някакъв блян, обаче може да се окаже заблуда.Трябва да сме щастливи с това, което имаме не с това което си мислим,че бихме били най-доволни.С такава успокояваща демагогия, бих могла наистина да стана политик ,това обаче може да е поредния ,спукан балон.Без цели.... повтарям си го наум до помъдряване!!!  Така носейки се без цел ,хванах по един път който мисля е правилният ,поне сам доплува до мен в реката на живота.Не съм го търсила!Дано прочете, поне един амбициозен на който мога да помогна да се осъзнае ,че целите не са най-важното, нещо в живота! Никога не знаем от къде ще се появи ,нашият златен шанс! Гонейки една цел изпускаме, толкова други възможности.Много от тях в пъти по добри от това, след което тичате.Знам ,че на пръв поглед, безцелното блуждаене не е нещо добро.Направо си е лентяйство и демотивация.За мен идва като заслужена почивка,след дълго гонене на цели.Това което ви предложи живота ви идва на готово. То е по лесното и лежерното ,става всякаш от самосебе си.Има една приказка: "Да изтървеш , питомното и да гониш дивото!!!" Аз трудно свиквам с това да посрещам, доброто еднакво с лошото! Преди мислех ,че само доброто си заслужава вниманието ни. Но ако отделяте внимание, само за хубавите неща в живота, няма да елиминирате по този начин лошите. Те си съществуват има ги в живота в достатъчно количество! С тях трябва да се борим,  други е прието, че са  житейска даденост.За тези обаче които има шанс да се преодолеят не бива да се заобикалят.Може да си живеете, култивирано като се заограждате само с добри и положителни неща. Но естественият живот е по див, трябва да се посреща ,еднакво спокойно и доброто ,и злото. Чак с усмивка би било прекалено но поне с вдигната глава!


Тагове:   Моят,   Видовден,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 689375
Постинги: 420
Коментари: 373
Гласове: 547
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031