Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2021 02:43 - Машината на времето ми е на един океан разстояние.
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 431 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 25.09.2021 17:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бързам да ви успокоя, преди сън!Не се притеснявайте да заспите, няма да попаднете в друго измерение.Това се случва крайно рядко. Необходимо е да има определени фактори,свързани не само с равноденствието, но и с местонахождението. Не на последно място е важно ,създаване на затворена верига със силно магнитно поле. Но само по себе си, само един от тези фактори не може да предизвика  преместване във времето без наличие на червеева  дупка.imageТунел през пространството който съединява времето.След като видях сходство с машината започнах внимателно да мисля какво може да е предизвикало този феномен или явление. Първото което ми се наби в очи беше одеялото . То е немско производство от чиста вълна в която има електромагнитни нишки. /Това не е реклама./Продаваха ги тези магнитни одяла на изплащане. Ползвала съм го като завивка, поне 5 зимни сезона. Има и лятна част, и зимна. Но само по себе си, одеялото  не може да създаде, толкова силно магнитно поле.Дори да се завиете с през глава с такова одеяло ,няма риск да се събудите другаде :)  Други хора също си купуваха подобни одеяла .Родителите ми имаха но тяхното, беше различно от моето ,като постелка го ползваха.Трябваше да има нещо което затваря веригата, тогава се сетих с какво спя под възглавницата си. За главата също има магнитна възглавница, но аз не я ползвам за спане. Тя беше на стола ми онези години, ползвах я за сядане,тъй като беше плоска.Имах други да ги източници на Ел  магнитно поле.Като защита от любопитни тинейджъри няма да назова какъв,макар и да съм убедена, че не всеки може да се сдобие с такъв магнитен източник.Аз ги ползвам за лечебни цели.Бързо заздравяване на открити рани, както и при външни травми, мускулна треска или болка.Затова са ми наблизо под една от двете възглавници !Не са някакъв плацебо /  с въображаем ефект.Реално лечебно действие имат.Не са и панацея!imageНе бях се замисляла,че в комбинация с магнитното одеяло , стават като детонатор ,усилващ или ако щете активиращ  верига от магнитното поле.Така комбинирано, може да предизвика  затворен кръг на електромагнитно поле около мен. Съвсем неволно и непреднамерено.Аз си лягам без да подозирам,какво комбинирам./Има съществена разлика между магнитно и елеткромагнитно поле./Но странният сън ме накара да се замислям,какво би могло да допренесе за подобен ефект.Седнах и начертах схема на стаята ми, както и на офиса в който попаднах за не повече от 10 минути.Техническото чертане на което сме изучавали ,както и хобито ми да рисувам спомогнаха да се справя със задачата.Тогава още не познавах професорът  по физика от МИТ, макара да бях слушала за неговите опити да създаде Машина на времето  тайното, сдружение на физици извън работно време в подземнията на Университета.Не съм си поставяла за  цел да ме приемат при тях.Аз съм само любител физик!Не съм от професионалист не съм им на академичното ниво и на титлите, макар те да са достъпни хора, все пак не се слагам в техните редици.Направих личен избор между двама физици които привлякоха вниманието ми.И двамата бяха американци,но от различни раси.image Мичио Како и /Рон Малет/Роналд Маллетт image,fНо всъщност не избирах между раси или лични симпатии а от това къде има съвпада  с моите интереси. Ако беше преди време може би изборът  ми щеше да е противоположен!Преди години, проявявах интерес към телепортация. Имаше експерименти в Австралия.Вярвах, че това ще е възможно в някакво необозримо бъдеще.Докато пътуване във времето, тогава преди 20 години би ми прозвучало отвлечено, далечно и нереалистично.Но тъй като избора е 20 години по късно след като и хобито ми и слушането на лекции на инж.   авиоконструктор  Вадим Чернобровimage image,  беше променило изцяло представата ми за времето.До тогава беше означение t от физиката ,разглеждано като непроменлива величина с основна единица s секунда. Накара ме да се замисля, над това понятие и скритите му не изучени  възможности.Ако по рано избирах между Тесла и Айнщайн  щях да избера Тесла. Нали това ми е специалност от техникума- електротехниката.Но електричеството е опасно, самият Тесла при експеримент  е бил разтърсван или не знам как да го нарека, покосяван от 300 хиляди волта напрежение за което споделя със журналист. Оцелява,но това е Тесла!Той е гений и може да си позволи смело да експериментира и да се заиграва, дори с електрическото напрежение.Аз подобно нещо не бих си позволила!Цитирам  Гагарин:  "Мы нада делать  так, как нам  учили! "  Ние трябва да постъпваме така, както са ни учили. А мен са ме учили да не пипам там, където надвишава моите знания по електротехника.Разбира се, това не означава да се ограничавам във всичко.Само що се отнася до опасни експерименти,такива през  умът ми не минава да направя.Ако обаче има учени, физици които знаят какво правят,които са наоколо и бихме изпробвали някакво изобретение в лабораторни условия-тогава може би!Не съм опитно зайче! Трябва да го премисля,преди да се реша.Нито се състезавам с Гагарин, ама трябва да има и първопроходци .Без това няма пробив напред нито в науката, нито в друга област.Обаче сама, никога не бих направила повторно експеримент. Колкото и минимална да е вероятността  да сработи, отново това в което съм попаднала не бих го повторила,тъй като нямам контрол над ситуацията.Ако за пример светнете една лампа, трябва да можете и да я загасите с прекъсвач.Ако можете да се преместите някъде, трябва да има таймер  или друг уред за измерване и отчитане  на времето.Трябва да знаем и как да се върнем в противен случай, завинаги ще останем там.Много далече са учените от успехи в това направление. Правят се обаче опити в тази посока.Когато избрах с кой физик да се взаимодействам бързо си допаднахме и от години кореспондираме , разменяме информация. Разбира се, пандемията тази, коварна чума се отразява на всяка сфера.Надявам се, професора да е добре жив и здрав.Не знам дали се е ваксинирал.Когато това отмине би могло и да се срещнем.Най-важното да има живот и здраве! На него в сбит вариант му показах и схемата и разказах случая .Той го прие спокойно като напълно възможен случай, макар да не сме сигурни.Естествено му показах моя източник.Не е този от снимката но аналогия с нея има.image Неговата машина е изобретена. imageСъс сигурност има какво още да се прави по нея.Естествено за него писаха  в медиите и у нас,през изминалите години.Но още никой не е пътешествал  с неговата машина.Той се надява, че поне съобщения в миналото ще може да изпраща по нея.Докато аз считам че успее ли да проработи "бързо" ще се премине от съобщения в изпращане и на хора.Припокриване на пространство и тунел, каквото аз бях нарисувала на схема  го видях по-късно от физик ако не греша от Кеймбридж .image  Представете си две пространства  например моята стая и офиса в друго време.А между тях ,тунел или точка на сливане.Неговото обяснение за червеевите  дупки във видео, съвпадна с моята схема.Не го приемам като доказателство.Но гледам по различен начин,че е възможно,макар и недоказуемо на този етап.Ще се роди все някога и този  учен, гений или изобретател, дето ще го докаже теоретично и ще го превърне в   практика.Сега ние проучваме и налучкваме.Но от някъде трябва да се започне. Не може всичко да стане изведнъж , всички научни открития да се случат  през 20 и 21 век. Това ни е ясно на всички! Може би, така трябва и да бъде за да има тръпка и повишен научен интерес.Надявам се да ви е било интересно и на вас!                                                                                                   Понеже днес, написах много цели 3 поста с кратки почивки. Пускам ги без редакция. Възможни са грешки и технически/тъй като не следя буквите върху клавиатурата/, както и   пунктуационни.Аз пиша без да гледам,тъй като съм вглабена в мислите си.Следя да не пропусна същественото,както и да предам,някакво невярно съдържание.Вероятно близките дни ще ги редактирам, преди да се ваксинирам с втора игла.Дето се вика да го споделя за всеки случай ... Няма да ви агитирам да се ваксинирате. Това е личен избор!Всеки организъм е различен и реагира различно. Първият път, нямаше странични реакции, освен обичайните.Дано и вторият път да е така.Няколко дни след ваксината, вървя по улицата връщам се от пазар и чувам две жени да си говорят. Неволно без да ги подслушвам, дочух едната да каже на другата: имаме и един ваксиниран у дома ни жив, ни умрял.Както се чувствах добре бодра и се чувствах защитена, ми се стъжни .Питах се каква ли ваксина, са му поставили на него?! Развали и настроението ,и плановете за близките дни. Прибрах у дома отдадох се на релакс .Измина почти месец. При мен дистанцията е доста дълга,между двете игли.Така, че може да ми вярвате дословно на тази изповед!Пред такова изпитание се намираме всички.Всеки избира да го премине по свой начин.Право на личен избор е! След ваксината,какво  му е и машината  на времето да изпробвам.Ще рискувам! Тя ми е на един океан разстояние. Професора е на 75 г няма да го оставя  сам да я изпробва.Ще помагам с каквото мога. Така де, вече съм си избрала Египет като дестинация  и век, и любим фараон за посещение:) Шега за разхлабване  и разведрява                                                      /днес редактирах поста.Ще кача и снимки,когато мога./приемам забележката в коментара./ Пиша бързо на един дъх.Дори без да гледам в клавиатурата,тъй като следя мисълта си.Редакция, стил и пунктуация извършвам, когато намеря свободно време.Ако пиша със стил, правилно ще е скучно,защото вниманието ми ще е върху тях!Повечето автори имат редактори Моята съученичка и приятелка е редактор но не пиша книга за да я занимавам Имам и приятели издатели но мога ли да занимавам професионалисти за всеки един постиг.Да бъде на висок изискан стил и граматика.Ако го четат учители по български език и литература, тогава ДА, трябва да е на написано като за контролно :) Но го четат, обикновени хора.Нямам претенции за висок стил! Моника Бонева




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Извинете ме,
25.09.2021 03:50
не зная с какво лягате, с какво ставате, но сте доста неграмотна. Научете правописа, жена на години сте. В това измерение!
цитирай
2. moniboneva - Моника Бонева/днес редактирах ...
25.09.2021 16:01

Моника Бонева/днес редактирах поста.Ще кача и снимки,когато мога./приемам забележката в коментара./ Пиша бързо на един дъх.Дори без да гледам в клавиатурата,тъй като следя мисълта си.Редакция, стил и пунктуация извършвам, когато намеря свободно време.Ако пиша със стил, правилно ще е скучно,защото вниманието ми ще е изцяло върху тях!Повечето автори имат редактори. Моята съученичка и приятелка е редактор, но не пиша книга за да я занимавам. Имам и приятели издатели, но мога ли да занимавам професионалисти за всеки един постиг?Да бъдат винаги на висок и изискан стил.Ако го четат учители по български език и литература, тогава ДА задължително трябва да е на написано, като за контролно :) Но го четат, обикновени хора.Нямам претенция за висок стил на писане!
цитирай
3. rosiela - Не се сърдете. И учител съм била, и журналист съм. Просто прави грозно впечатление.
25.09.2021 18:22
moniboneva написа:

Моника Бонева/днес редактирах поста.Ще кача и снимки,когато мога./приемам забележката в коментара./ Пиша бързо на един дъх.Дори без да гледам в клавиатурата,тъй като следя мисълта си.Редакция, стил и пунктуация извършвам, когато намеря свободно време.Ако пиша със стил, правилно ще е скучно,защото вниманието ми ще е изцяло върху тях!Повечето автори имат редактори. Моята съученичка и приятелка е редактор, но не пиша книга за да я занимавам. Имам и приятели издатели, но мога ли да занимавам професионалисти за всеки един постиг?Да бъдат винаги на висок и изискан стил.Ако го четат учители по български език и литература, тогава ДА задължително трябва да е на написано, като за контролно :) Но го четат, обикновени хора.Нямам претенция за висок стил на писане!

цитирай
4. moniboneva - Рослета Благодаря!
29.09.2021 00:03
Не се сърдя, даже съм благодарна! Има нещо което се нарича прокрастинация!Отлагане на неприятните и тежки задачи за после. Това ти дава възможност да се фокусиращ,изцяло над творческия процес.Ако от самото начало сме перфекционисти,мислим като редактори зацикляме върху това, как ще ни възприемат другите.Тогава не можем да създадем този творчески хаос, нужен в самото начало!Ако се самонаблюдаваме през цялото време и мислим като редактори,тогава не ще можем да създаваме. На всяко изречение се питаме това дали ще се хареса, дали няма?!Дали съм пропуснала буква, дали съм сложила точка,правилна ли е всяка запетая. Уважавайки читателите си, трябва след това многократно да внеса корекции за да доведа текста до приемлива форма.С това съм съгласна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 691883
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930