Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2021 18:53 - Рейкявик след 30 годишен мир ще завърши с война в Черно море!
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 3993 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 10.04.2021 20:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Темата я актуализирам защото тя все повече излиза на дневен ред! Към това което ще ви изложа днес моля ви да се отнесете много сериозно, доколкото аз не съм нито човек който го е измислил нито човека който ще го премълчи. Аз се явявам само предавател, посредник.Но не съм някакъв медиатор със свръх способности. Аз предавам нещо по спомени от радиопредаване което съм слушала преди доста години. То изплува в съзнанието ми от дълбоката памет, когато обстоятелствата се подредиха в този ред.      То касае нас българите касаe региона на Черно море, касае и света!Аз съм споделяла една част с вас в моя блог ,преди време по друга тема .Тя касаеш пътешественик във времето от Украйна който в онези години се е изявявал по радиото, където е излагал неговото виждане относно, какви технически нововъведения ще има в бъдещето. Аз не знам дали, това е същият човек. Подозирам него но...не изключвам да е някой друг. Напълно е възможно  да става въпрос за друг анализатор ,доколкото темата е била политически анализ и прогноза. Обаче по моя преценка не съществува на света,гениален анализатор който може да обрисува бъдещи събития до такава точност. Толкова издалече някой да успее да прозре е малко вероятно. Независимо с каква вътрешна информация разполага ,независимо от нивото му на интелект и уменията да излага своите анализи, така че те да бъдат разбрани от слушателите. Много е важно, сложна информация да се предаде на разбираем език. Още повече, че тогава аз съм била в тийнеджърски години..Действието се развива около срещата в Исландската столица Рейкявик, между президента Роналд Рейгън и Михаил Горбачов.imageТам се водеха превогови за сключване на договор за ликвидиране на ракетите със среден обсег на действие и масово унищожение. Осъществен беше пробив-по думите на Горбачов за тази среща през 1986г.Това беше начало на договореностите между двете страни. Във връзка с това имаше радио предаване с анализ за мирните взаимоотношения, между двете страни. Аз пак бях на север, където и преди слушах по радиото онзи украински пътещественик във времето. Все там се случва да го слушам поне 2 или 3 пъти.Ако в конкретният случай е бил също той. Това е моето предположение,само така си го обяснявам, това е някой човек от бъдещето.Напълно възможно е анализатора да е друг човек. наш супер талантлив съвременник. Не оценен тогава талант.Щом са му дали думата в радиопредаване за обстоен анализ значи са го ценили ,но бързо са го забравили. За да се намирам на север сме били във ваканция. Това ми помага да определя в кое време ще се е случило, вероятно Април месец между 1 и 10 през 1986 г .Срещата в Рейкявик беше през Февруари първата, след което имаше поредица от  срещи август ,октомври. Следователно е била най-обсъжданата тема по телевизия и радио в онези времена.Вероятно не само у нас, в цял свят!Тоест този анализатор се явава в запуска на тема която е актуална. Той не се явява на пусто място да говори неща които са някакво предсказание за бъдещето. Той се явява по покана на радиоводещи да изложи своя анализ политически прогнози. Вероятно е било следобедните часове по програма хоризонт. Това е мое предположение по спомени, какви предавания течаха тогава. И се рекламираше този гост името му не помня нито националността му. Може да е бил българин ,може руснак ,може украинец или дори чужденец с превод  в ефир. Отдавна беше и не си записах името му!Аз извадих лист, приготвих химикал да записвам неговата анализаторска прогноза. Представете си го това,каква гръмка реклама е било за да го направя! Да си нахвърля записки, какво ни очаква в бъдеще без да знам ,че това един ден ще си спомням с трепет и ще се окаже ,много наистина много важно за всички ни, без  преувеличение!Аз съм в ролята на радиослушател. Сега в момента пиша ,но съм като вас обикновен човек който приема информация за да се осведоми, обогати да добие представа за дадени събития. Нищо повече! Нито гоня някакви пропагандни цели, нито съм подозирала, че това ще се се окаже разковниче.Най-добрата машина на времето ,преди да  бъде изобретена такава,реално се оказва, че може да изиграе същата роля и РАДИОТО! Така се оказва поне в случая. Действително ,ако някой иска да ни предупреди за бъдещи събития, надвиснала опасност и не разполага с други средства да го стори от миналото или от бъдещето -остава му едно техническо средство за предаване на информация в онези времена- и това е радиото. То достига дори до села и отдалечени паланки/ хижи не само до градовете, както беше с телевизията.Но телевизия и сега гледам редко,това вече е по мое желание.Та този анализатор започна изложението си, че тази среща в Рейкявик, дори да я очитат като неуспешна тя полага начало на разбирателство между ръководители на големи държави и тя ще бъде ползотворна. Очаква ни дълготраен мир. Нямате представа, какво облекчение ми донесе, тогава тази прогноза.Радостно ми стана и му повярвах не знам, защо толкова правдоподобно ми е прозвучал! Дори продължението не ме стресна чак толкова,след прогнозата за дълъг мир ,макар силно да ме озадачи. Той продължи: ще има дълъг мир над 20г. /Не каза обаче половин век 30-40 г. /Но след време, отново ще  възникне напрежение,мужду САЩ и Русия  и това ще е заради война в Украйна. Представа си нямате, как звучеше тогава война в Украйна, която сега е РЕАЛЕН ФАКТ в наши дни!Тогава война в Съветска република, срещу самата Русия, звучеше дори не като фантастика, звучеше като абсурд. Все  едно Русия да воюва не срещу САЩ или друг враг, а сама срещу себе си! Да,точно така звучеше тогава,пълен абсурд но се случи този абсурд макар и след много, много време!Този анализатор каза: Война и въоръжен конфликт в Украйна с Русия . Аз си записах на лист,  бях шокирана до дъно на душата си.Записах  Украйна, но я поправих на УССР -така беше правилно.Аз тогава си коренспондирах с пет приятели  именно от Украйна и двама от Калининград. Каква ирония на съдбата- и двете са горещи точки!Гарантирам, че не е споменавал за Калининград непременно щях да си отбележа  и да го запомня. Спомена само Украйна.Едното приятелче, добре помня се казваше Александър Попов. Учеше в Толияти, училище за млади космонавти. Беше отличника на випуска. Замина да учи във висше-военно въздушно училище в Киев. Забраниха ни да си пишем,тъй като аз бях от друга страна.Колега на моят баща, имаше по голем от мен син,също военнослужещ  който се ожени за украинка.Бяха големи ходения по мъките за да им разрешат брак. В крайна сметка той се отказа от армията в резултат на това щастливо събите.Не беше позволена дори коренспонденция въпреки,че бяхме съюзнически страни  с момиче от друга страна не се разрешаваше никаква връзка.За любов и сключване на брак да не говорим. А на мен ми беше много интересно,общуването с него.Саша имаше планове за Москва да продължи образованието си там и да стане,истински космонавт.Всъщност космонавт с такова име има,но той е от друга генерация.Приятелят Саша с когото аз си коренспондирах,беше само една година по голям от мен, тогава е бил на 15 г учеше в Толиати училището за млади космонавти. Не беше само той мой приятел от Украина имаше една Лена от Киев, едно друго момиче от Куйбишев-ако правелно го изписвам в предвод. "/Още някакви други 2 забравени ""другарчета за дружба""./Тогава обобщаващо се наричаше СССР!Макар Украйна да беше една от републиките се изписваше върху писмата като УССР така беше тогава!Няма как аз да запиша на листа Украйна, когато тогава не се наричаше така, а беше УССР.Все едно сега да наречем Тексас независма държава,докато тя е част от САЩ. Дори да знам,че иска да стане независим щат още не е такъв. Би било абсурд да го отбележа някъде, като независима държава Тексас!Какво е станало с Александър мога само да предполагам. Не е заминал за Москва, защото Горбачов прецака всички ни с разпада на СССР и Варшавския договор. Е за някой имаше нови шансове, нова възможност за мен например. Да следвам в Кеймбридж -английско право и европейско право. Аз това го мечтаех от дете, заради прадядо ми, ама едва ли щеше да бъде възможно в предишният строй. Предполагам, че сега Александър е военен в Украйна на висок пост. Така мисля по вътрешен усет, но той можеше да стане истински космонавт с неговия капацитет.Беше многообещаваш с лекота постъпи във Висше Военно Въздушно училище. Готвен е от малък за полети ,първенец на виспуска си. Не е успял да отиде в Москва ,макар 1 г старшинство да му дава ,времево предимство пред мен. Аз съм от изгубеното поколение ,обаче дори да е отишъл в Москва от разкази на космонавти Леонов ,Гречко и други, колко тежки са били 90 те години за тях.Наясно съм че даже да е отишъл е било тупик ,както много браншове бяха в упадък през 90 г СССР се разпадна.Затова 1000% съм сигурна, че за Украйна ставаше дума не може да сгреша, дори да не си водех записки.Тогава сигурно съм си помислила,какви ги  говори този човек?!Безумие от гледна точка към тогавашната реалност.Когато това се случи и тази война в Украйна беше факт, както и напрежението между Русия и САЩ заради Украйна  стана факт и прогноза на анализатора се сбъдна. Меко казано, бях шокирана от къде е знаел,тогава как ще се развият събитията с такава точност и последователност във времето?! Нещо беше заключило продължението,доста дълбоко в подсъзнанието ми!То изплува случайно през декември ,докато слушах едно видео във youtube  наш военнен разузнавач, какво може да се случи в Черно Море. Изведнъж докато го слушах,слушах ...и всичко започна да изплува в съзнанието ми. Като по команда за  абордаж в точният момент, изплува от склада на паметта ми. Спомних си! Предупреждението на онзи анализатор ,че България не бива да се намесва. Тя ще има много малка и слаба армия. Тогава радио водещият го поправи. Как ще е малка? И аз тогава си помислих точно това. Този човек какви ги говори, 200 хилядна армия имахме по него верме,никак не беше малка и достатъчно модерна за  онези времена. Не е нито малка, нито слаба!Той обаче бързо замаскира този въпрос, като каза, че до тогава /тоест до наши дни/ще има съкращения с цел модернизиране на армията. Да кажем,че тогава от някъде този анализатор е имал вътрешна информация за времето си 1986 г ;няма да е достатъчно изчерпателна за прогнозата му!Ако знаете само ,колко генерали бяха в шах и мат от тези съкращения в армията и последвали промени. Никой не е знаел тогава.Няма как да се предвиди, толкова напред.Никакава секретна информация не може да е имал този анализатор която да му дава орлов поглед  40 г  напред. НИКОЙ не е подозирал през 1986 г, в какво време ще се окажем днес! Нещо повече, анализиращият е знаел неща които ние сега,все още не ги знаем. Информация които никой не би могъл да разполага и анализира  нито Чомски ,нито Кисинджър, взети заедно не могат да анализират толкова точно, последователно и изчерпателно!Нещо имаше в този човек ,надхвърлящо обсега на познанието,реално предсказа отвъд границите на възможното без претенцията,че е пророк или предсказател.Беше  представен като политически анализатор. Тогава той силно ме подразни с ирационалните си твърдения,нямаше как да си го обясня тогава по логистично. Първо   абсурда за Украйна; след което това обидното обобщение за българската армия.Ако не бях реагирала емоционално с раздразнение ,щях да запомня поне името му, ако не и националната му принадлежност.Каза следните неща  за Черно Море. Щели да навлизат американски военни кораби във Черно море.Представяте ли си?Черно море ,тогава беше популярно само сред курортисти.Тогава водещият го контрира отново,много остро. Никога дори през Втората Световна Война, американски бойни кораби не са влизали в Черно море!Как така ще има там ,американски флот? Анализатора го потвърди. Каза ДА,така е никога преди и никога след това, няма да има Американска флотилия в Черно море, но за конкретната ситуация ще има!Това вече е факт. Това е нашата реалност с вас. Вие които четете. Не ви познавам и няма причина да ви лъжа!Аз съм една от вас, ваша сънародничка и живеем в една и съща страна. Нас ни касе еднакво, като съвременници на това което този анализатор прогнозира!Той каза така:Голяма световна война,няма да има!Но ще има регионална война с размяна на ядрени удари!Това ме порази, тогава дълбоко ще ме е разтресло. След което продължението ми беше като в сън ... той сякаш спомена: Ню Йорк, Чикаго и Вашингтон, а прадядо ми е живял там. Може би, заради това никога по късно не мечтаех за емиграция там. Вероятно това ме е шокирало и блокирало!Дълбоко е заключило тази информация в моето подсъзнание.Така си го обяснявам!Стрес ,риск да се  окажа именно там, където ще е фатално.Да се вслушам или да пренебрегна този съвет?!Ако този анализатор е  обикновен политически анализатор -шапка му свалям и го признавам за велик.  По-добър от всеки друг,когото съвремието ни може да има. Но мисля,че е притежавал ценна информация за бъдещето.В правото ни учат, че информацията струва ПАРИ!Тя е разменна монета; тя е стока,ако щете дори. Аз бих добавила,най- безценното в нея е когато носи заряд да променя съдби. Когато днес след новините за напрежението в Черно море -тази тревога у мен се пробужда!Има ли начин да променим бъдещето-това аз не знам!Времето като физична величина през последните години, все повече ме вълнува. Намирам приятели физици на които това е хоби, освен професия.Но да оставим това на страна.Науката не дала изчерпателни отговор на тези въпроси, дали времето може да се направлява.На карта е заложена нашата страна и нашето не близо бъдеще,а настояще.Това се случва сега: вчера, днес, утре...Този анализатор каза, че България не бива да се намесва, защото може да има тежки последици за нея. Вероятно сами се досещате какви са те,ако  има размяна на удари!Зависи размяна между кои  страни,тъй като може да означава различни неща. Между Русия и САЩ. Между Украйна и Русия. Между Русия и друга регионална страна която има американски бази-България!Не да ви плаша, пиша този пост.Щом сте влезли да четете моя блог, вземете тази частица от мен. Тя ми е предадена от този човек, намерила е почва и аз ви я пре-предавам,  това безценно зрънце знание.Може да имаме малко прозорче във времето за да направим, всички ние своя избор . Аз само предавам тази информация, която е намерила почва при мен. Този анализатор или човек използващ РАДИОТО за да предаде важни  сведения, намерил бе в мое лице, поне един човек който го е записал, запомнил и предава на останалите. Другите вероятно са забравили или за тях е попаднала в краткотрайната, оперативната им памет!Може някъде в архивите на радио хоризонт или Христо Ботев от 1986 г да има цялата информация, ако те още се пазят. Затова посочвам периода в който е било излъчено.Ако съществува запис на това предаване,посочих във връзка с каква актуална тема е било свързано то.Повтарям срещата в Рейкявик беше актуална тогава и се объсждаше, месеци наред ..imageЗа мен  в характеристиката ми пишеше будна памет и добри умствени възможности, но не паметта е склад има и други по надеждни например: писмени сведения/ архиви, видео и радио записи,дигитални записващи устройства, разчетени чрез компютри и др. Анализа също е само процес и способност на човешкия мозък в днешно вреем и на компютри да обобщят информацията и фактите.Важното е умението да се избягват подводните камъни, важното е не толкова механичното запаметяване и анализа -ответната реакция! Ето всички вие ще се съгласите,че събитията са реалност,натам водят и какво от това?Можем ли да спрем техният ход-НЕ!Можем ли да ги променим -НЕ! Важно е умението да се предусещат обстоятелствата, водещи към гибел или катастрофа, високо ниво на риск за да се избегнат.Те са факт тези обстоятелства.  Няма дори необходимост да ви убеждавам в това.Дори ако не ми вярвате на изложеното по горе ,това е нашето съвремие ние сме във времето и времето е в нас,както е казал Левски!В това време живеем.Няма къде да се денем.Положителното е, че пандемията няма да ви се струва вече, чак толкова страшна. Тя е по малкото зло и временен медицински казус! Няма как да ни заобиколи, доколкото касае целият свят но ще отмине.С  ваксинация или без тях, както е станало с Испанския грип ,лека по лека ще отстъпи.Друго зло ни дебне в региона след 2014 г   не бива да го пренебрегваме.България не трябва да се намесва,защото не е наша тази война! Нямаме армия, поне не каквато би следвало за да се защитим.А може би, това е нашият шанс,че нямаме армия!Да прозреш в недостатъците,възможност е дарба притежавана само от силните и умните,способните да реагират адекватно на обстоятелствата и предизвикателствата на времето!image



Гласувай:
2



1. iw69 - Нищо чудно да се стигне и до война.
12.02.2021 19:51
Русия няма вече на къде да отстъпва.
Ние при една война ще бъдем въвлечени в нея заради американските бази у нас. Те ще ги използват без да ни питат. Тежко ни и горко ако се стигне до това развитие на нещата. Ние днес и без война едвам функционираме като държава.
Такава война дори да започне като регионално ограничена, много бързо ще прерасне в голяма, дори световна. Китай няма да остане безучастен. Американците и него се опитват да притискат.
В началото сблъсъка дори да е само конвенционален, неминуемо в даден момент ще прерасне в размяна на ядрени удари.
Разрушенията и жертвите ще надхвърлят многократно тези на всички войни до сега взети заедно.
цитирай
2. moniboneva - Да,Русия няма да остъпва,няма и на къде!
12.02.2021 20:26
Да!Така е!Новините от днес са тревожни.Когато големите стрни уреждат спорове, малките държави като България не бива да застават на пътя им,нито да заемат страна!Ще е фатално!Поуките от първата и втората световна война,ако не са извлечени,както вие казвате и без война едвам функционираме като държава.Все по неизбежната регионална война ще е страшна, даже в близост до военните действия, без да участваме!Ако вземем страна,няма да е без последици,както не е било при предишните войни!Все сме на губещата страна!България е зле,защото изгубихме всичко възможно за губене през изминалият век!България изплащаше и репарации. България започва от 0 и разруха.Как да сме развита страна?Страдат поколения наред!
цитирай
3. bojo12345 - Сигурно това са изтървани реплики, но който чул - чул, за добро да е.
16.02.2021 21:42
Аз също публикувах "Проект авалон", където се говореше, че в Китай ще има грип, от който ще умират хора, предвидено отдавна и сигурно от 2005?!
Кукловодите добре знаят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 691858
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930