Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2020 19:14 - Последната заповед на капитана или...
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 739 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.05.2020 19:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Последната заповед на капитана на потъващ кораб е: Всеки сам за себе си!Или иначе казано, всеки се спасява, както може. Да, но ние сме на сушата и трябва ли,едва когато заразените достигнат 10 000 смъртниите 1000 да си издадем,сами на себе си тази заповед!Тогава действително ще се със стаден инстинкт да се юрнем паникьосани да се спасяваме.Не!Като стиха на самоубилият се поет Пеньо Пенев -химна на емигрантите: Когато цъфнат теменугите и работите тръгнат зле....Така ли трябва? Никого не искам да заставям да мисли като мен. Всеки си има глава на раменете. Нито ви спирам да вярвате на доценти. Няма да споменавам името на този който  неизбежно ще стане най-мразен по нашите земи, след някой султан завоевател на който вече сме забравили името.Ваш избор е дали да го слушате! Аз нямам нищо против той да се окаже прав ,но усета ми подсказва, че за съжаление няма такъв вариант да излезем сухи от водата или да минем през пандемията ,като уникален случай.Аз ви казвам при цялото ми уважение към медицински светила,че избирам да слушам лекарите на първа линия. Защото науката не е статична тя се развива.Това което те имат като склад от знания е 99% но се случва 1% на изключенията на новото и непознатото. Затова тези на първа линия за които това е ежедневие и го изпитват върху себе си, заслужават вниманието ни!Сега те са знаещите!Аз се надявам България да е световен прецедент без пик !Да станем някакъв уникум, но за съжаление, това е невъзможен вариант.Няма изключения, но има ИЗБОР! Китайска желязна дисциплина ;Южно Корейска медицинска практика ;Шветски и Английски модел без мерки и стаден имунитет. Както и свободен американски модел за мерки със старата в самия пик в Съединените Щати.Те могат да си го позволят. Не искам да съм цинична като Лукашенко и да правя съпоставки които не са етични ,но САЩ е 300 милиона и могат да си набавят емигранти от Мексико и къде ли не ,когато си пожелаят.Докато нашата страна е нация.С най-голяма смъртност в ЕС. Българите намалявахме драстично през изминалите 30 г!При нас ако дойдат емигрантски вълни ще е фатално.Сравнения не бива да се правят ,това е пандемия и сравнението може да бъде,само с предишна пандемия от Испанския грип преди 100 г.Всякакви други сравнения с жертви от Втората Световна Война с броя на починали от други заболявания, инциденти и т. н. не са етични!Те не оправдават да не се вземат мерки, защото видите ли там броя на загиналите, починали или жертви съответно е в пъти по голям.Да чакаме да го достигнем този брой жертви и тогава да се реагира-така ли?!Това не е цивилизовано!Ако дадем повече жертви от Испанския грип значи не сме се развили за 100 г освен ,че имаме технически джаджи и това и нищо повече.Дори е срамно за този който си позволява да прави сравнения между напълно несравними неща.На вашата съвест и отговорност оставям!Не чакам нищо в замяна, освен да помислите,защото всички живеем в една страна, а не е потъващ кораб не сме обечени. Вслушайте се в тези думи на индийския мъдрец Садхгуру- това е единствената лепта или принос  който без усилие, може всеки един от нас да даде на човечеството в това време. Без нищо да прави! Не говоря да не работите или да не вършите нищо. Но нагласете живота си така, че да сте по често у дома и да се въздържате от много контакти. Намерете време да свършите у дома което сте отлагали, ето дошъл е момента!   Във второто видео началото има медитация. Ако не ви е интересне пропуснете я./На мен ми подейства релаксиращо,напрежението пада на мига./ Важно е това което казва Садхгуру след 15 минута във видеото.Индийски мъдрец.Аз/ ви давам друга гледна точка вие избирате кое да следвате!Аз избирам да съм радостна,отговорна и здравомислеща!






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 691856
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930