Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2016 22:27 - Политолог разкри страшен план на Киев за Крим!Могат да загинат десетки хиляди
Автор: moniboneva Категория: Новини   
Прочетен: 841 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 29.10.2016 22:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    29 октомври, 20:26 Политолог разкри страшен план на Киев за Крим! Може да загинат десетки хиляди   Западът вече е дал зелена светлина за ужаса, твърди експертът Москва , Русия 29 окт. 2016, 20:26   image   В Украйна са започнали интензивни разработки по създаването на ядрено оръжие, което може да бъде използвано срещу Русия. Това съобщава изданието „Политнавигатор”, позовавайки се на руския политолог Сергей Марков.„Има някои изтичания. В Украйна са свикнали да плямпат всичко, което имат, затова понякога такива неща се случват. Публично се говори, че това трябва да бъде направено. Скрито остава това, че Украйна вече интензивно е пристъпила към разработването на атомна бомба”, каза Марков.
 
По думите му, разработват се два вида атомни бомби – класическа и мръсна. Втората се отличава с това, че заразява територията на противника с радиация. 
 
Политологът подчерта, че Западът е разрешил на Киев „ да извършва всякакви престъпления”. Според Марков, украинските власти може да се възползват от това решение и да изпратят атомна бомба в Крим или Ростов.                                                                                                                                                           Коментар  на Мони Бонева : Не би имало смисъл да ви поднасям новина, ако нямам към нея специален коментар. Не твърдя, че въпросният Сергей Марков е нашият човек Сергей Пономаренко от предишните ми 4 части постинг. Разбира се, той лесно би могъл да използва псевдоним за да не бъде разкрит. Но случая със Сергей Пономаренко ме научи да не подценявам такива предупреждения относно предстоящето!Аз не бях изненадана в последствие за много от нещата които въпросният изобретател и ръководител на Млад техник от Украйна, разказваше и предупреждаваше.  Мислех, че той е нредничав човек ,новатор и ги знае в проект.Аз бях на такава възраст в която не си давах сметка, колко важни неща обяснява усещах ,че твърденията му не са блъф и са правдоподобни. На мен тогава ми е било по скоро интересно от любознателност. Някакъв нюх ми подсказва и сега ,че в думите на този политолог трябва да се вслушаме!Той вероятно казва неща за които от някъде е информиран, но не желаe да посочва своите източници.Може да е опасно за информаторите му, може да е опасно за него самият.Не подминавайте хора които рискуват репутация си ,дори живота са за да избегнат надвиснала беда. Даже ако тази опасност е на пръв поглед хипотетична!



Гласувай:
3



1. bojinkata - Едно е ясно - Западът е дал зелена ...
29.10.2016 22:38
Едно е ясно - Западът е дал зелена улица, светлина на всички киевски престъпления! Ами путин какво дреме? Мълчи като п...ка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 693332
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930