Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2010 15:28 - Англичанин падна от балкон и си счупи главата...и още нещо за англичаните
Автор: moniboneva Категория: Новини   
Прочетен: 852 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.08.2010 00:23


Англичанин падна от балкон и си счупи главата 2 август 2010, 13:55  
Велико Търново, България     image Англичанин със счупен череп и счупен нос е настанен в болницата във Велико Търново. 30-годишният чужденец паднал от тераса в село Малки Чифлик по време на празник между сънародници с къщи в селото, съобщи Дарик.

Пострадалият бил в нетрезво състояние. За да се установи количеството погълнат алкохол, му е взета кръвна проба.

Нийл Колън полетял от балкон, чието строителство не било завършено и липсвал обезопасителен парапет.

Паднал върху бетонна площадка от височина около два метра и половина. Образувано е досъдебно производство срещу неизвестен извършител. /                                                                                                                                                                Коментар:  Два пъти съм се сгодявала за англичанин. И още два пъти да ми се случи,пак няма да си променя мнението за тях.Първият ми годеник, беше единствения нормален англичанин ,сред всички които познавах. Две години след като се разделихме той се ожени за рускиня ,имат дъщеричка.Това потвърждава, че е бил годен.Вторият ми годеник  / най-точно казано искаше да бъдем годеници/, беше типичен англичанин.За малко да затъне в Бургаските солници когато ми гостуваше в България.Помисли си ,че това е морето и хукна натам, едвам го спрях. Още не опомнила се какво предотвратих той пое пътеката за лудницата.  Помислих си добре се е запътил натам ,но все пак ми е гост и трябва да го наглеждам. Продължихме разходката и когато стигнахме  близо до брега на морето на него му се привидя изложба на пясъчни статуи. За малко се подадох на илюзията в сумрака.Вярно,че има такива изложби край морето. Би следвало да са на пясъка не навътре в брега. Когато наближихме "изложбата", усетих остра миризма на животни.И то не на какви да е животни а с голяма вероятност лъвове. Веднага си припомних, че има гостуващ цирк и схванах, че тук са разположени караваните с животни. Пак го спрях преди да е направил някоя беля например: да пусне лъва навън ,воден от любопитство какво има вътре. Като разбра ,че има цирк и видя купола от другата страна на парка той каза: "на връщане от морето ще разгледаме подробно".Не знам какво има да се разглежда на един цирк ,отвън?! Най-много да бутне където не трябва и да срути шапитото.А то тежи между 2 до 4 тона. Когато стигнахме най-после, морския бряг за моя изненада той изобщо не прояви интерес към морето.Помислих си, че като островитянин за него не е предизвикателство да го види. Явно само е почувствал нужда да е като у дома си.Реших да се разхладим със сладолед, като аз плащам. Но изненадата ми беше близка до недоумение, когато той прояви скъперничество да не харча своите пари излишно.На връщане реших да сменя маршрута но така, че да се върнем обратно при автомобила му.Той  изведнъж рязко спря и рече: "Объркахме пътя да се връщаме! "Дълго го увещавах, че вървим в правилната посока.Той ме хваща за ръцете обръща ме обратно и казва: "тази е посоката за обратно, скъпа." Успокоих го ,че знам пътя дори да е тъмно.Връщаме се по същия маршрут но навътре в града ,защото е по светло.Имах опасения да се връщаме покрай цирка за да го разглежда, докато пусне животните на свобода или друго непредвидимо действие да извърши.Щом иска да върви на обратно сам аз не се връщам.По пътя взе да разказва как той живял по каравани, докато си наел голяма къща на два етажа. Но я споделя с други наематели които му плащали на него наем:) Така той самия си спестявал част от големия наем. Изпроводих го с радост!  Когато ми прати sms  преди полунощ ,че му било скучно в хотела да сме излезели пак, на среднощн разходка.Изобщо не му отговорих. Ясно е ,че луд умора няма ...а аз уморена от разходка и  екстремни емоции си легнах и веднага заспах.На сутринта ми прати есемес ,че иска да се видим на закуска в бара на хотела, преди да си тръгне. Пропуснах да спомена ,че не знаейки за разходката бях с високи дамски обувки ,официално облечена а той неглиже със спортни обувки. След среща в бара той пожела да види морето.На другият ден едвам стъпвах.Хотела е наблизо до домът ми но все едно е на километри, когато те боли дори да стъпиш. Не исках да го поставя в неловко положение, че разходката ми се е отразила зле. Затова вежливо му отвърнах, че ще пропусна закуската за малко диета.                                                                                                                                                                    Оле боже ,защо ми трябваше да му казвам така! Като ми дръпна една реч за анорексията, направо се почувствах с 10кг по слаба. Ако не и с 20.Предният ден бяхме срещнали една женица. Аз дори не я забелязах но той я видя и направи заключение: анорексия. Обърнах се в гръб, жената беше действително доста слаба.Би могла да е анорексичка или просто кльощава-не знам ,представа нямам. Не разбирам, защо той се впечатли толкова! Този случай трябваше да ми подскаже да не му споменавам за диети. Аз всъщност съм средна на ръст и кг и никога не пазя диети, такава е приказката. Иди обяснявай, че не си имал това предвид когато си го казал веднъж....Сложни хора са англичаните!                                                                                                                                                         Бележка: Правя уточнение ,че става въпрос за средно статистически англичанини. Кандидат годеника ми е дребен предприемач.Дори не бих го нарекла бизнесмен.  Купил си е два камиона и е наел шофьори.Те изпълняват поръчки за белгийска фирма в Англия. Той им е шеф. Има микробус за работата си,личен джип и мотор. Английската аристокрация като стандарт и културно ниво е доста по различна от средната и от работническата класа. Но колкото и големи да са различията в общи линии са същите ексцентрични  хора.


Тагове:   балкон,   англичанин,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 692123
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930