Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2010 22:53 - Срам!Български рейнджър е паднал от вишка в Кабул
Автор: moniboneva Категория: Новини   
Прочетен: 981 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.06.2010 02:34


Български рейнджър е паднал от вишка в Кабул 24.06.2010 16:26 103 Ефрейтор Васил Благоев е с рани на краката и ръцете  
image

Снимка: Булфото

 

Български военнослужещ е пострадал при падане от наблюдателен пункт в Кабул, съобщиха от Министерството на отбраната.

При изпълнение на задълженията си на наблюдателен пункт на летище "Кабул" ефрейтор Васил Благоев паднал и получил рани на десния крак и на дясната ръка.

Инцидентът е станал на 23 юни в 1,10 часа местно време (22,40  българско време).

На пострадалия е оказана първа помощ на място. Той веднага е откаран във френската военнополева болница "KAIА" за обработка на раните.

 Коментар: Не е за коментиране, картината сама говори за себе си! Няма ли стройни мъже в България вече? Как така ще падне от вишката за наблюдение-нямам думи! Не ги ли подбират, какви са тези китайци на снимката ?! Преди седмица, един нахакан пич от Сливен ми показва ,своя снимка в кафяво-жълта униформа.  Питам го: Слънце, защо си се облякъл ,така? А той отвръща ,защото бях на мисия в Афганистан. Вятърът като го духне ще го отнесе далеч ,далеч в пустинята- мисионер бил и той. Душица сладка! Помислих ,че на шега се е снимал с камуфлажна униформа:)  Имам един отдавнашен,познат ходил в Камбоджа.Развил след това, пост травматичен стрес.Понеже вижда ,че го отбягвам преди 2-3 години се опитваше, чрез родителите ми да се добере до мен и да си издейства, благоразположението им.Не знам ,защо толкова съм му притрябвала.Аз се крия от него, защото избягвам компанията на склонни към агресия  хора. А той ми пише ,гневни имейли да съм си изхвърлила жсм в казана ,щом не съм го използвала и не вдигам.   /Аз си купих още един жсм и карта за да не ме безпокои./Той обаче нагъл ,казва ми: гроздето кисело! Тоест ,че съм го отбягвала,защото не съм можела да го стигна. О разбира, се! Нека е кисело и на високо,че много лоши и втасали сортове има:) Опасни хора стават ,когато се върнат от мисия. Може би не всички са такива, вероятно има и доста ,стабилни мъже сред тях.Но видите ли мисионер,бягайте....!                                                                                                                                                          Бележка: за тези които не знаят, какво е вишка. Това е пункт за наблюдение. Рейнджърът е стоял на пост и по неясни ,причини е паднал от минимум два до пет метра височина.



Тагове:   срам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 689365
Постинги: 420
Коментари: 373
Гласове: 547
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031