Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2010 00:43 - как изглежда полицията ни
Автор: moniboneva Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 794 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.06.2010 01:45


image  Кажете на мен ли ми се виждат, дребни или наистина са слабички, тези полицаи? Така като ги гледам 4 не могат да излязат ,срещу един як бабаит с голям врат с каквито е пълен, центъра на всеки по голям, български град. А тези ще ни пазят!  Някой се подиграва с гражданите. Че и среден пръст показва, единият на снимката ! Голяма психическа устойчивост, демонстрира. Дам! Няма гражданско общество! Хората не се интересуват от правата си. Навремето един полицай ,стигаше да респектира ,цял център. Бяха стройни и обучени, подбрани и добре тренирани. Да оставим на страна морал, психическа устойчивост и др показатели.Не знам сега ,какъв норматив покриват.Преди 7г нормата им беше 20 лицеви опори за жени/ и 40 за мъже. Ами аз правех 40 лицеви опори по него време.Аз съм жена ,средна на височина и килограми. Всъщност на почивки правех до 180 и от там нататък, сърцето ми ще изхвръкне и не рискувах до 200.Но например не мога да правя, шпагат или мост не съм гъвкава ,само сила и издръжливост. И тези, демотивирани  момченца ще ги пращат да пазят ,адвокат или граждани? Това е подигравка с нас! Не знам кой има полза от слаба полиция и слаба армия; но при всички случаи ,губещи са гражданите.Ако полицейският състав е по качествен ще е по ефективен.Тогава ще е много по малък от 75 хиляди но и по високо заплатен! И гражданите ще са доволни и полицаите. Досещате се обаче от уравнението кой няма да е доволен. Препоръката ми е за мъжете- 50 лицеви опори; за жени полицаи -30.Не ,че мерките им трябва да са като на манекени- но поне да са над 170см.И над 70кг.                                                                                                                                                                  Това са силови структури и се покриват, определени показатели.Английските полицаи /бобита респектират, милионен град с една палка в ръка! Значи е постижимо!                                                                                                                                                    Бележка: Не подценявам в никакъв,случай ниските мъж. Ето например Владимир Путин e изявен джудист. Той е служил в разузнаването, където е бил ефективен. Показал и др.,качества ,като юрист и политик.Респектираща фигура е! Но в полицията и армията, следва да постъпват хора с по здрава физика.


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 693182
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930