Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2010 14:13 - Духовно извисен
Автор: moniboneva Категория: Изкуство   
Прочетен: 1547 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2010 16:27


Продължение на разказ и не съвсем ...!                           ***                                                                                                                                 Много неща в живота не са такива каквито, изглеждат на пръв поглед! Както е написал Екзюпери в книгата си Малкия принц:" Истински хубавите неща са невидими за очите! "Да, те се виждат само със сърцето.Или ако предпочитате с душата.И мъжът излязъл като от мъжки вариант на "първичен инстинкт" се оказа най-неочаквано, духовно извисен.Мъжът разгарящ много страсти ; към който е невъзможно да останеш безразличен.Прав ли е в тезите си или греши.... спорът е безконечен! Той бе срамежлив в началото но аз вътрешно усещах ,че се нуждае силно от мен ,затънал в проблеми.Знаех ,че ме иска като жена и още как?! Притиснат от обстоятелствата , като подгонен звяр той нямаше, излишно време за глупости и ухажвания.Пожелахме се истински и това бе напълно достатъчно!  Един духовен водач  ,изживяващ се като неразбран.Те всички с докторска степен са такива.Все недооценени се чувстват,обаче признати в достатъчна степен; за да си заслужава да следват по избраният път. Той бе мъжът заради който бях готова да направя, поворот в живота си на 180 градуса.Всички които ме познаваха разбраха ,че всъщност никога не са ме познавали.Разбира се, че са ме познавали!! Но хората склонни към новаторство са много повече ,променливи от останалите.Полезно е да смениш курса, понякога.Особено във времена на промени ,това е задължително. Дали е вярно, че зад всеки успял мъж се крие жена-не знам.Може би! Щом така казват. Нужна му беше моята подкрепа! Едва ли  той е подозирал на какво съм способна -тъй като самата аз нямах, тази представа за себе си.Сякаш връщах с лихвите, цялата лоялност и подкрепа която не съм давала на други.Но ето,че имаше човек който я заслужава! Започнах да му помагам в работата ,според силите си. Трябваше да разпределям времето си така ,че да съм му на разположение.А той като ,че ли се нуждаеше от все повече и повече внимание. Сигурно бебе се гледа далеч по лесно! Научен работник бил той и аскет, живеещ съвсем скромно е много трудно да се поддържа.А и аз съм бая разглезена, независимо дали си го признавам или не! Писаното яйце в семейството. Малко ми идва и по наследствена линия. Прабаба ми е била от семейство които са били най-богати в областта в която са живели .Тя не е работила и един ден през живота си. Докато прадядо е бил чирак у тях. Харесала го ,защото той бил много работен. И моят избраник е много работен, направо е хиперактивен... А аз представете си го крепя - смайващо! Успявам в някаква степен и моите работи да задвижвам.Не съм му станала сянка.Напротив с него за мен сякаш се отвори "рогът на изобилието." Напълно безпредметен е спора кой дава повече от себе си: мъжът или жената?! Всеки от двамата го прави според силите си,както и според това кое му се явява, силната страна да направи.Мъжът и жената трябва да са като един екип.Не е задължително да са еднакви! Може дори да са противоположни натури -повече креативност ще внасят във връзката си и взаимно ще се допълват.Не пречи и ако са еднакви- ще искат едни и същи неща.Но по важно е да са сплотени! Тогава само вирее любовта за дълго. Привличането, дори влюбването, угасва много бързо ,там където няма хармония и бушуват скандали.Не е семейство това в което сякаш се води, постоянна война. Дори падат ,съвсем реални жертви. Да пази Господ! Мъжът и жената трябва да са в единен фронт към проблемите ,идващи от външният свят.Не се постига обаче, лесно такъв синхрон! Трябва да се нагаждаш към нрава на партньора си.И той да може да издържа на някой твои недостатъчета:) Всички имаме такива! http://www.vbox7.com/play:489954c3

Моника Бонева  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 693472
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930