Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2015 12:45 - Зомби в парка.
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 1037 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.06.2015 14:26


 Преди да започна разказа си искам да направя уточнение ,че той не е художествена измислица, а разказ по действителен случай!Тъй като не намерих сама обяснение  на това което видях ,реших да го разкажа.Може някой да е виждал същото или да има обяснение. Пролетта е време да излезем от зимната летаргия.Въпреки че и през зимата се стремя да се раздвижвам сезона благоприятен за това е през май.Тогава природата е най-красива пробужда се и цъфти в цялата си прелест.Аз също излизам на разходки в морския парк  където срещам най различни хора. Въпреки че още не са пристигнали атрактивните туристи от цял свят.Някой излизат да тичат за здраве ,други си разхождат домашните любимци, а трети като мен си правят разходки за развдвижване на чист въздух ,доколкото може да се нарече чист въздуха в градска среда.Любувам се на природата и търся вдъхновение и муза.Нямам навика да се вторачвам в хората и да ги обсъждам, но с интерес наблюдавам природата и забелязвам какво се случва наоколо. Един ден докато наблюдавах ездачите на конната база, край мен премина младо момиче на неопределена възраст. Високо и слабо ,това което ми првилече вниманието беше шапката и. Може да има такава мода или от чужбина да е закупена. Сива шапка с две дълги ушички които се мятат като заешки. Виждала съм такива шапки на зомбита във видеоклипове.Когато отмина въпросното момиче в гръб успях да видя, че беше висока слаба с дълъг тъмен клин и къси панталони отгоре,но по странно от шапката и беше начина по който тичаше. Такова чудо не бях виждала някой да тича с кръстосани крака и да стъпва на пръсти.Ръцете и бяха плътно до тялото с зартворени длани и събрани пръсти. Стоях и гледах слисана от необяснимото явление. Първоначално разсъждавах дали няма някакви здравословни проблеми момичето за да тича така профилактично, но си беше съвсем здрава на вид и тичаше доста бързо и ритмично за човек с някакви  физически и здравословни проблеми. След което се запитах дали няма някак нов спорт в който ги карат да тичат по този начин, но ми се стори абсурдно предположение. Това което беше удивително е че тя нито залиташе, нито падаше тичаше така все едно това е нормален начин за бягане-невероятна гледка!Помислих си, че ако аз тичам така или който да било друг човек, бил той и спортист ще се падне и може да се пребие. Пробвах у дома същото ,но по този начин съвсем не може да се бяга .Припомних си как си държеше ръцете направих и аз същото и установих, че това балансира тялото да остане изправено за тази походка.За ръцете ясно каква е причината ги държи така за постигне баланс на тялото.Но защо е нужно да тича на пръсти с кръстосани крака? Да не идва от място с различна гравитация и наклон на земната ос или тя се подготвя за бъдещи промени на земята?! Не знам какво беше това момиче в парка!Споделих с мой колега. Той преди година си счупи крака и все още го наболява когато върви. Възнамерява да се прегледа отново на ортопед ,въпреки това не се сдържа и реши и той да опита.Разказах му за случая когато минахме през същото място.След като той направи няколко неуспешни опита го помолих да спре за да не си счупи пак кракът. Действително за мен беше необяснимо ,това което видях преди месец в парка!Има всякакви хора ,но уверявам ви че момичето не беше нито пияно, нито  дрогирано ,защото пазеше равновесие в такава трудна за бягане поза.Дори трезвен човек може да падне ако тича така!Не мисля, че съм видяла момиче от друго време или от друго измерение действието се развива в нашето време и измерение, но каква беше тази млада дама съвсем не знам. Тя ме погледна аз също бегло я погледнах когато се разминахме. Понеже с интерес наблюдавах конете в базата, първоначално само странната и шапка с ушички ми привлече вниманието ,докато тичаше с лице към мен. Едва когато бягаше с гръб към мен забелязах страният маниер на бягане.Като цяло гледката беше сюрреалистична ,млада дама със шапка с ушички да тича с кръстосани крака като стъпва на пръсти, ръцете и да са долу плътно до тялото с разтворени на страни длани и събрани пръсти.Най-необичайното е, че по този начин може да се тича без да залита или пада!Но с каква идея го прави, нямам представа!Висока ,слаба нямаше видима нужда да сваля килограми ...Не е възпитано да се обсъждат минувачите и да се оглеждат от глава до пети ,но пък трябва да забелязваме какво става около нас.В днешно време дори зелени човечета да се разхождат наоколо  ние може да не им обърнем внимание ,всеки замислен за свои дела и злободневни грижи. Бележка:Единственото полезно което може да има при тичането по този начин е, че тонизира тялото.Това не е малко разбира се в днешно време когато хората се обездвижени използват асансьори;автобуси ,коли на кратки разстояния до магазина дори за да пазаруват, но такава заешка походка при бягане е меко казано нетипична в наши дни.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 691917
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930