Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2014 17:40 - Изчезването на боинг 777-една възможна версия!
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 1198 Коментари: 0 Гласове:
1



От Моника Бонева                                                                                                                                               И така  на  първото, защо всички съвременни средства сателити радари и радио-локационни  системи не могат да открият и установят местонахождението на изчезналият самолет?! Версиите бяха фантастични и обичайните от техническа повреда през  отвличане и терористичен акт,похищение от НЛО, експерименти с изчезване на въздухоплавателно средство в друго измерение до баналната причина самоубийство на пилота.Нищо от това не е вярно!При терористичен акт и евентуален взрив пожар би имало отломки на повърхността на океана.Самият факт ,че такива не бяха намерени между много плаващи в океаните предмети показва, че самолета е запазил своята цялостност.   За мен това изключва взрив или пожар на борда на самолета. Възможно е самолета да не е открит в океана тъй като вероятно е потънал   при ъгъла на падане 60-70% в резултат на това би могло частично носът му да се е забил в дъното. По този начин сигналите от черната кутия не биха били лесни за улавяне.Това ,че е имало връзка с някой мобилни телефони показва, че самолета не е разбит, дори ако е нахлула вода в помещенията в дамски кожени чанти и др., биха могли да не се напълнят с вода да останата  херметически затворени. Затова мобилните звънят но при взрив и евентуален пожар,дори разбиване на суша нямаше да са изобщо годни тези апарати.
2.  Защо не намират самолета нито отломки от него?! Защото търсят над повърхността и по обичайните начини: очаквайки да се открият отломки или да се локализира черната кутия.Самолета ще го открият само когато го търсят под водата!Понеже наскоро се предприе такова подводно издирване ,това е реален шанс да бъде открит. Но предвид обширната площ  която ще трябва да претърсят би могло и да не го открият изобщо.Но той е там!Дори на борда му да се летели експерти със своето изобретение те не биха си позволили експерименти когато на борда над 200 човека пътници !Това е крайно безотговорно и престъпно да застрашат живота на толкова пътници ,ако и да са били готови те самите да се подложат на риск. Има други начини да проверят надеждността на своите изобретения. Отхвърлям тази версия напълно!Такъв експеримент те могат да проведат на частни самолети или изоставени автомобили -има ги в изобилие и с тях могат да експериментират ,дали те ще изчезнат.Много е вероятно при ъгъла на падане самолета да е орал с носовата си част по дъното в случай, че паднал на плитък участък с рифове по дъното на океана. Но ако е паднал на голяма дълбочина е малка вероятността да го открият в наше време макар, че има апарати за дълбочинно спускане не могат да обходят целият район на полета под водната повърхност.   3.Защо не е подаден сигнал за авария и бедствие?! Вероятно се е случило доста бързо.Със сигурност посоката на вятъра е  ускорила падането  ако самолета се е движил в посоката на вятъра.Метеорологичната обстановка съчетана с авария може да доведе до внезапно падана не самолета без време за подаване на сигнал за бедствие При условие, че последният разговор с пилота е малко след полунощ полет през нощта е по рисков от дневният заради видимостта.Пилота в тъмното е наясно ,че лети над океана, уредите му показват местонахождението но една евентуална авария в самите уреди може да заблуди пилота  за височината и самолета да падне по съвсем банална техническа повреда в уредите.Летели са известно време/ както е било установено от радарите/ като са се стремели да запазят курса, но къде са поели без ориентир е трудно да се предвиди. Че аварията не е тежка става ясно от това,че самолета е летял още известно време но в различна посока. Късо съединение в уредите би могло да ги извади от строя и да дезориентира пилотите в нощта. Те няма как да подадат сигнал при техническа повреда след което всичко се случва неизбежно при полет над океана.Пилота е успял да спусне колесниците с надежда за твърдо кацане макар да е знаел, че не лети над земя ,а над водна шир...би могъл и да е насочил самолета в посока най-близко летище и да е бил готов за кацане, веднага щом достигне суша. В навигационните системи и връзката са били засегнати от авария!Тя не е фатална  и самолета може да продължи да лети дълго в състояние е да кацне макар и твърдо, но риска да се разбие ако достигне суша или да падне над океана в ноща е бил сериозен.Дори неизбежен! 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 691870
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930