Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2011 02:41 - 10.Феноменални явления. 3. Интуицията.
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 1614 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 03.04.2011 04:48


image  На трето място - интуицията. Твърде много хора "чуват" един вътрешен глас, който им казва как да се държат в определена ситуация. А някои дори са в състояние да прогнозират бъдещи събития. Но научно обяснение за това "шесто чувство" все още не е намерен.Интуицията е призната като сетивно усещане спомената е в биологията но не е изучена и обяснена нейната характеристика.Според мен тя се явява както "сетивен център" в който се обобщават постъпилите от сетивата ни сигнали за заобикалящият ни свят. При някой хора този център е по силно развит при други по слабо ,а при трети може изцяло да липсва. В следствие на това да се поражда и спора ,защо някой хора имат други нямат интуиция. Обикновено се счита ,че жените имат по развита интуиция но това не винаги е така и няма основателна причина да бъде така!Мъжете също имат сетива в някой случай по силни от женските например обонянието. Може да има мъже с развита интуиция, както и жени при които интуицията да е слабо изразена или да липсва.Знаем, че хора които са загубили някой от сетивата си коригират това с по изразени допирни и други сетива.При хора за които доминира определен сетивен орган, например слух или зрение обоняние при тях би могло да е за сметка на интуицията Тоест компенсация един вид за по развития сетивен орган.Кои сетива доминират при различните хора е индивидуално и същото би следвало да се отнася за интуицията.Докато за гадателските способности те биха могли да се обяснят с анализ на човека по външния му вид. Всички хора владеем това в различна степен, но понякога се случва да грешим в преценките си.Аз съм пробвала преди години да отгатна тесте карти и резултатите ми бяха шокиращи за самата мен.От  24 карти при пълно съсредоточаване успях да позная коя е черна и коя червена като имах само 2 сгрешени отговора.Картите не бяха белязани и обърнати на обратно така ,че да не се виждат. Докато при познаването коя карта каква е по знак, цвят и обозначение имах  4 грешни отговора. Но вторият е доста по-сложен начин за отгатване! Аз го правех като си слагах ръката върху или над всяка карта и без значение дали със затворени или отворени очи ги познавах. Важно е да се съсредоточиш и за нищо друго да не мислиш! Не съм сигурна дали всеки човек го може.Би следвало в различна степен и други хора да могат да се справят. Нищо не ви пречи да опитате и да проверите себе си.      Аз нямам изявени гадателски способности! Случва ми се макар и доста рядко да греша в преценката си за хората.                                        Превод и коментари Мони Бонева



Гласувай:
1



1. pagan - Според мен,
03.04.2011 19:11
интуицията е ROM- а на човешкия компютър,- заложена предварително (генетична)
памет, до която нямаме пряк достъп, само в случай на нужда процесорът я използва
за вътрешна (негова) нужда, без да я извежда на екрана (в съзнанието). Например малките бебета, които ближат стената, когато им липсва калций.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 691989
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930