Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2010 05:13 - 1 Април ден на хумора. Англичаните отровиха Наполеон Бонапарт на остров Света Елена.
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 1487 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.05.2010 14:41



Не случайно жените харесват мъже с чувство за хумор ,обаче никога не се омъжват за такива-шегувам се! Предпочитан от жените тип са намусените мъже като император Наполеон.Хуморът е полезен. Той разтоварва от напрежението, носи положителни емоции, повишава имунитета а може би е белег за интелигентност. Не всички интелигентни хора ,обаче притежават чувство за хумор.Някой са сериозни и задълбочени, методици.Потънали в наука или заровени в напрегнатата си работа.Аз съм сангвиничка и хуморът така или иначе съпровожда ежедневието ми.Моят най-добър приятел Джим винаги ме е съветвал да се усмихвам учтиво на хората.Той беше такъв и по професионален навик, като мениджър на оперни певци. Но и натурата му беше, жизнена дори на преклонната възраст от 80-86г.Приятелят ми Пол с който ни свързва дълго годишна кореспонденция е саркастичен.Понеже е писател  той е склонен да бъде по скоро остроумен, отколкото хуморист.Джим ме запозна с него след като разбра ,че това е един от любимите ми писатели. Свърза се с неговият мениджър и реши да ме зарадва като ни запознае.Мисля ,че други хора с чувство за хумор не е познавам.Колегите ми повечето са сериозни хора а приятелите ми са по скоро мили, отколкото шеговити.Аз обаче рядко се въздържам от шеги.Но моят хумор не засяга никого.Обидите не са хумор ; те са признак за лошо възпитание или по скоро за липсата на такова.Понякога обаче приятелите ми не разбират хумора ми което не е трагедия, напротив получава се по забавно.Има и обратният вариант, толкова се вживяват в шегата ми ,че дълго след това, проверяват дали наистина е било шега. Например през детските ми години ,майка ми седмици наред ,проверяваше под леглото, дали брат ми не крие там папагал, след една моя шега.А брат ми на свой ред ,веднъж скри някакви фойерверки. По него време той служеше като пожарникар и ме предупреди,че на терасата има някакви фойерверки да не ги пипам. Мен никога не са ме вълнували такива неща и бях заета с мои работи. Но му отвърнах: О, довечера непременно ще си устроим шумна заря с компанията! Тогава той реши за всеки случай да ги скрие ,някъде на по сигурно. Преди 4 години ,колегата ми Саша от Русия ,също се улови на една моя шега за Чукотка.След като правихме и двамата ,многократни опити да се свържем по жсм ,аз ми пратих имейл по Интернет :Саша ние и двамата сме юристи, дейни и общителни хора а неумело боравим с жсм, все едно сме чукчи от Чукотка!!!!! А Саша ми отговори: О не, не! На Чукотка умеят да си служат с жсм ....бил съм там и съм ползвал услугата. Отвърнах му: Чудесно успя да ме  успокоиш ,няма що ...направо съм покрусена сега като узнах  за това! Някакви вътрешни кодове ,имат когато се избира Русия по жсм.Докато приятелят ми Пол проявява ,биволско търпение към шегите ми и не излива хапливият си сарказъм по мен.Писах му: Пол, лишена съм напълно от въображение. Щом прочетох заглавието на поредният дял от книгата ти "Войните за Уран" логичният ми ум не го понесе. Не мога да си го представя да се водят войни за Уран. Дадох накъсо и дълго, време още ще ми е нужно за да се съвзема и продължа да я чета!Направо чух  Пол ,чак от Албиона как въздиша, ядосан... но не ме посипа с язвителните си забележки.Нямам неговото въображение признавам си.Все пак той е завършил Кралската Академия за драматично изкуство.Нямам като неговата, творческа фантазия.Умението да разбирам как ще реагират приятелите ми не го дължа на въображение нито е проява на телепатия:)  Това е резултат от отличното познаване на хората с които сме близки! Моята способност за логичен анализ ,компенсира донякъде, липсата на богато въображение.Но има и способи, чрез които всеки човек може да развие въображението си.Хуморът е също един от тях. За да измислиш умела шега ;без да обидиш някого се иска наличие на фантазия!imageС  Пол правихме опит ,преди години да напишем заедно една книга. За смъртта на Наполеон.Пол се интересува от военната история на света.Той има издадени близо 30 книги. Една от които ми подари с посвещени и подпис от личните си 5 екземпляра, които остават за автора.Не на всички се явява автор. На някой от тях е само илюстратор на други е съавтор. Моят принос се свеждаше до това да му намирам нужните материали ,буквално преравяйки земята:)  Които да анализирам доколкото, владея Криминалистика и да му предоставя анализите. За да се получи от тях книга подходяща за поднасяне ,пред читатели на свой ред той ще използва писателският си талант.Той хареса проекта но даде приоритет на биографията си която издаде неотдавна. Може би ще и дойде ред и на тази книга.Но няма да я пиша аз ,защото тогава наистина ще се смеете много! Ако почна да разказвам за перипетиите по намирането на материали ще стане по интересно от самата книга.Когато позвъних на мой преподавател по Криминалистика той щеше да припадне, помисли човекът, че има проверка от някаква комисия.Видя му се невероятно ,негова студентка да го потърси за да му зададе въпрос по Криминалистика при това от жсм. За който и да било преподавател в Кембридж ,това  би изглеждало в реда на нещата.Свободно се дискутират теми със студенти и общуването не представлява, никакъв проблем.Тук наистина е по необичайно и вероятно ги е страх да говорят свободно със студентите си; боят се да не ги заподозрът в нещо нередно.В случая от някакви скрити проверки го беше страх.Във Франция се държаха хората по учтиво. Не отрекоха, че са имали такъв император.А от Англия направо си признаха -не сме го отровили ние! Разбира се ,че не! Само са натопили тапетите му в арсен/ arsenic.Нали не мислите, че са го заточили на остров Св. Елена за да им стои там ,като историческа забележителност.Не е възможно да са те нали:)   Това което не може да се каже официално би могло ,също толкова успешно да се каже под формата на хумор. Честит  първи  Април!                                         Бележка: Това ,че Пол е англичанин не е пречка да напише книга в която се доказва, че Наполеон е бил отровен.Подразбира се  ,че извършено  от  англичаните  понеже, е бил заточен на техен остров и само те са имали достъп до него. Повечето книги на Пол са издадени в Ню Джърси ,Сащ. Всъщност лабораторните  изследвания на косите на Наполеон с които се доказва натрупване на арсен/arsenic, в достатъчно количество за да го убие са направени в Глазгоу,Великобритания.Самите англичани не отричат този факт.Има и по нови лабораторни изследвания на коси от Наполеон, направени в САЩ през 1995г. Точно резултатите от тях издирвах аз. Тези резултати не се оповестяват официално ,но са били публикувани в списание по Криминалистика.Един друг преподавател ни беше споменал за тази публикация в аудиторията.Тогава ми стана интересно да я намеря за да я прочета. Още нямах идеята за писането на книга.  Аз книги едва ли мога да пиша но понеже имаме общи интереси, моя беше идеята Пол да напише книгата а аз да му търся материали. И по тази следа тръгнах да се лутам 4 години.Оказа се ,че не е толкова лесно! Членуването ми в един френски сайт по Интернет /за почитателите на Наполеон от цял свят/ ми помогна да намеря тези, резултати в техният сайт. Когато вече бях изгубила, всякаква надежда да ги открия,намерих каквото търсех. Не намеквам ,че данните от изследванията се крият по скоро професионалисти, желаят да се потвърди резултатът от още източници. Логично е съмненията да са насочени към англичаните.Те са имали опасения ,че императорът може да избяга за втори път.Тъй като при първото му заточване той е успял да се върне ,отново на власт. Основателен мотив да го ликвидират макар, че о. св Елена е твърде далеч от Европа за да се подготви, евентуално бягство на Наполеон обратно във Франция.За човекът устроил им тежка морска ,битка като Трафалгар ,обаче може и да не е изглеждало ,твърде далеч  и толкова невероятно, неговото завръщане в Европа.                                                                                                                                 Допълнение:Слабо известен факт е, че една от наследниците на Наполеон беше покойната лейди Даяна.По майчина линия французойка. Баба и  е правнучка на Жозеф по големият брат на Наполеон.Даяна гласува многократно  за отпадането на монархията от телефона на двореца.Самата тя беше истинско земетресение за английската монархия.Дори след смърта си ги преследва оставяйки писмо ,че ако загине в катастрофа  поръчителите са те. Синът и принц Уйлям освен ,че прилича много на майка си  пише с лявата ръка като Наполеон.Ще ги превземе ли наследникът му отвътре и ще премахне ли монархията/ това за което, всъщност беше тръгнал срещу тях Наполеон/ ,предстои да видим в бъдеще!



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 693067
Постинги: 421
Коментари: 373
Гласове: 549
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930